-
خلاصه داستان [کاری دیگر از استودیو کارهای «سولو لولینگ» و «بازگشت قهرمان کلاس فاجعه» و «نقطه نظر خواننده همه چی دان»]! بازی گاچای موبایل «بر فراز برج!» به سخت بودن مشهوره. لوکی، نفر پنجم جهان، موقع پاکسازی یه دانجن هوشیاریش رو از دست داد. وقتی بیدار شد، تبدیل به یه قهرمان تک ستاره به اسم «ایسلات هان» شده بود. «خودشه! مطمئنم همون عوضی منو کِشونده اینجا!» حالا برای اینکه به زمین برگرده، باید اربابها و تازهکارها رو رهبری کنه و به دانجن طبقهی صدم برسه! «با بد کسی درافتادی!» این داستان ارباب لوکی سرسخته که حتی یه شکست رو هم نمیپذیره.دونیت سیستم دونیت سیستمی جهت حمایت بیشتر دست اندرکاران این کار می باشد با این حمایت دست اندرکاران باعث افزایش سرعت بروز رسانی و ادامه این کار می شود پول حمایت به صورت مستقیم برای دست اندرکاران این کار انتقال داده می شود -
-
مترجم ها تایپستر ها کلینر ها - در صورت ارسال نقد و تایید آن در مانیست 5 چپتر رایگان به عنوان هدیه دریافت میکنید
ارسال نقد diavolo15 دی 1401رتبه کلی8.5/10داستان مانهوای "Pick Me Up, Infinite Gacha" از اونجایی شروع میشه که شخصیت اصلی ما که یه گیمر حرفه ای هست توسط یه باگ نامشخص وارد بازی موبایل برفراز برج میشه. کلیشه ای بودن یا نبودن یه اثر به موضوعاتی مثل تناسخ، دانجن، لول اپ کردن و فضای گیمی ربطی نداره، بلکه به نحوه روایت اثر مربوطه. برای مثال توی این اثر با اینکه موضوعات مشابه مانهوا های دیگه هست ولی نویسنده با ایجاد تنوع توی ساختار خود بازی و نحوه روایت، تا حدودی تونسته از کلیشه ای شدن اثر جلوگیری کنه. نمونه بارز این موضوع رو توی شخصیت هایی که وارد دنیای بازی میشن، نحوه افزایش سطح، دیدگاه شخصی که بازی رو کنترل میکنه نسبت به بازیکنایی که در اختیار داره و همینطور تنش بین بازیکنایی که یهویی توی شرایط مرگ و زندگی قرار میگیرن دید. با اینکه داستان ساختار پیچیده ای نداره و روایت تقریبا یکنواختی داره ولی بعنوان یه اثر شونن و اکشن، کاملا جذابه و خواننده میتونه بدون خستگی اثر رو دنبال کنه و ازش لذت ببره.امیرحسین29 مهر 1403رتبه کلی8.75/10موضوع کلی رو در آثار زیادی دیدیم، یک گیمر وارد بازی میشه و مجبور میشه همراه کاراکترهای بازی برای زنده موندن تلاش کنه. اما تمایز این اثر با بقیه در سیستم بازی متفاوتشه. بالا رفتن از برج رو زیاد دیدیم اما هیچ کدوم اینقدر جزئیات یک بازی رو دقیق و منطقی نساخته بودن. اینقدر بازی جذابیه که هر مخاطبی رو علاقمند میکنه به بازی کردنش (حیف که خیلی پیشرفتهست وگرنه تا الان میساختنش بازیشو). تا چپتر ۱۱۷ میشه گفت از نظر داستانی نقطه کور خاصی نیست و خواننده نه تنها گیج نمیشه با این همه جزئیات، بلکه بیشتر و بیشتر با استراتژیها و سکانسهای حرفهای روبرو میشه. تنها چیزی که تو این اثر قابل پیشبینیه نجات یافتن شخصیت اصلیه (که خب منطقا اگر نباشه یعنی اثر تموم شده!) و بقیه موارد رو کلا نمیشه فهمید. نمیشه بیشتر از ۹ امتیاز داد ولی داستان به نظرم ۱۰ از ۱۰ عه. اگر میخواید ببینید که داستانش رو میپسندید یا نه، فقط کافیه تا چپتر ۱۰ بخونید. -
-